SELAMAT PENGANTIN BARU!

ASSALAMUALAIKUM WBRKTUH,

"Hai sekelian manusia, bertaqwalah kepada Tuhanmu yang telah menciptakan kamu dari diri yang satu, daripadanya pula Allah menciptakan pasangannya, dan dari keduanya dikembangkan laki-laki dan wanita-wanita yang ramai. Dan bertaqwalah kepada Allah dengan (menggunakan) nama-Nya kamu saling meminta satu sama lain; dan (peliharalah) hubungan silaturrahim. Sesungguhnya Allah sentiasa mengawasi kamu." (An-Nisa': 1)



Alfun Mabruk!!Mabrukk!! kepada 2 orang pasangan pengantin yang melansungkan perkahwinan mereka di Malaysia..iaitu Idah dan Fitri bersama pasangan mereka masing-masing yang berlainan tarikh perkahwinannya.

"BARAKALLAH LAKUMA WAJAMA'A BAINAKUMA BILKHAIR"
buat kedua-dua pasangan mempelai



Sai'dah bt. Haji Abd Mokti
dan
Abd Rashid bin Redho Abdullah

Yang telah melangsungkan perkahwinan mereka pada Khamis, 31 Disember 2009, bersamaan 14 Muharram 1431H, di kediaman:

Rumah Imam Masjid Iskandari,

33100 Pengkalan Hulu,

Perak.

Fitri Nurul Ain bt. Haji Nordin

dan

Abdul Rahman bin. Haji Tharin


Yang telah melangsungkan perkahwinan mereka pada hari Ahad 20 Disember 2009 bersamaan 3 Muharram 1431H dikediaman yang beralamat:

33 Jalan Tangguk 19/36 , Seksyen 19,
40300 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.



t---------------------------------t

Semoga kedua-dua pasangan pengantin ini, sentiasa mendapat keberkatan dan keredhoaan oleh ALLAH Taala..serta diberi kebahagiaan yang berkekalan sehingga ke syurga Firdausi, seterusnya dapat melahirkan generasi rabbani..mudah-mudahan. Amin


P/s: Buat pengetahuan semua, Ida adalah babysitter kepada Wirdani Uz'ma sewaktu saya kesibukan menempuh imtihan pada tahun lepas sesi 2008/09. Syukran jazilan kasira ye idah! tolong akak jaga wirdani, alhamdulilah natijahnya akak diberi kurniaan Allah yang tidak terhingga yakni najah imtihan bagi tahun akhir. Alhamdulilah..rezeki min Allah! maaf tak de gambar kawin ida nak post kat blog ni..
nanti, pos akak gambar kawin ye!!jangan lupa..

Buat akhirnya terimalah lagu khusus buat idah dan fitri bersama pasangan:






  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "SELAMAT PENGANTIN BARU!"

Post a Comment