Menjenguk sebentar...

Assalamualaikum wbrktuh..

Salam manis bicara buat semua,

lama tak update blog nie, agak sibuk sikit kebelakangan nie, jenguk sebentar, sementara wirdani bermain-main sorang diri...sian wirdani..takpe,biar dia belajar berdikari...besar nanti senang jaga diri..tak gitu..doa2lah moga si kecil ni menjadi serikandi sejati dan anak solehah khususnya..amin ya rabbal alamin..dengar cakap ummi dan abi tau!! jangan nakal-nakal..umi dan abi saaayanng wirdani!!!

********************************************

dah lama tak update, banyak benda nak cite tapi sekadar ape yang teringat dan terlintas jela.. alhamdulilah, buat pengetahuan mak dan abah sekeluarga yang dirindui..wirdani skrg dah pandai mcm2..siap mengajuk cakap dan perbuatan org lagi, pastu dah pandai salam dan cium tangan org..cepat tangkap apa yang org ajar..gelihati kami tengoknya...cume satu je lagi, wirdani tak boleh jalan lagi, dia mengesot jer...kadang2 tu ada jugak ajar dia jalan, tapi pastu jalan2..jatuh. Erm..biasalah tu, budak baru nak belajar...mungkin disebabkan gigi dia tumbuh dulu, sebab lambat jalan. Apepun, moga wirdani cepat jalan ye...senang sikit tolong ummi buat kerja...tak gitu abi??
*********************************************

IMTIHAN....OH! IMTIHAN....

Pejam celik-pejam celik...masa berlalu begitu pantas, exam semakin hampir..perasaan bercampur takut dan sebagainya, yang dilalui saya sebelum ini. Kini, perasaan yang sama dirasai walaupun telah selesai pengajian..Walaupun telah selesai belajar, tapi banyak perkara dan tanggungjawab yang perlu saya laksanakan. Kalau tak belajar, jadi surirumah pun dah banyak masa dan kerja perlu dibuat, tambahan pula melayan karenah si kecil yang banyak ragamnya. Apepun inilah perjuangan dan peranan selaku ibu, isteri dan pelajar. Maka, perlu pandai mengimbangi masa, kalau tak...banyak masa terbuang dan lagi banyak benda perlu disettlekan. Sempena imtihan yang semakin tiba.. Buat suami yang dicintai, moga dikau beroleh kejayaaan yang cemerlang...Do the best!!You CAN do it..i'm sure. Apepun,doa+ usaha dan yakin kepada Allah Taala..insyallah pasti abg akan najah....wirdani jangan kacau abi tau!! biar abi study...jangan ganggu yer!! Insyallah tahun depan kita balik.. jumpa tok dan opah kat malaysia ye...erm rindu sangat saya pada mak dan abah dikampung..tak tahu nak digambar mcmane?? doakan kami ye dapat pulang ke Malaysia.. Buat sahabat-sahabat fillah... bittaufiq wannajah fil imtihan!!! insyallah najah kabir..amin ya rabbalamin!
SALAM IMTIHAN....DO THE BEST!
*******************************************************

MEMORI AIDILADHA

PROGRAM SAMBUTAN AIDILADHA DPMZ( SHAHADAH 09 )
TEMPAT ; DEWAN SAHRUL LAYALI, SEBELAH MASJID FATAH.
TARIKH : 29 NOVEMBER 2009
HARI : AHAD




wirdani dan ummi



posing jap..berseri dewannya!



bersama senior perubatan



kami sekeluarga



bukan main seronok wirdani duk kat kerusi empuk



amboi!! cantik kasut wirdani



suasana didewan ( bahagian akhawat )



persembahan mantop AJKT DPMZ..TAHNIAH!
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Menjenguk sebentar..."

Post a Comment